Vacature Administratief Medewerker (fulltime)

Kom jij ons administratieve team versterken?  Wij zijn op zoek naar een leergierige en enthousiaste administratief medewerker. Ga aan de slag op ons kantoor in Dordrecht en ervaar de gezelligheid van ons familiebedrijf!  Wij kunnen jouw hulp goed gebruiken!  Ben jij zo snel mogelijk beschikbaar? Lees hieronder wat jouw taken zijn.

Wat zijn jouw taken?

Wanneer je bij ons aan de slag gaat, zullen je werkzaamheden uit de volgende taken bestaan:
– Ondersteuning bieden op het gebied van administratie;
– Het inboeken van inkoopfacturen en uitdraaien van verkoop facturaties in Exact;
– Het verwerken van de urenadministratie van onze medewerkers;
– Opdrachtgevers en medewerkers netjes te woord staan;

Wat vragen wij van jou?

Het maakt niet uit of je jong of oud bent iedereen kan solliciteren! Je hoeft alleen nog aan de volgende punten te voldoen:
– Goede kennis van Microsoft Office applicaties is een must (Word, Excel en Outlook);
– Ervaring met ‘Exact Globe Next’ is een pre;
– Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en zelfstandig;
– Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
– Je neemt zonder problemen de telefoon op én denkt met ons mee;
– Je bent fulltime beschikbaar én kan zo snel mogelijk beginnen!

Wat bieden wij jou?

Gebr. Kloens is een gerenommeerd familiebedrijf in grond-, straat- en rioolwerken, die iedere keer
weer aan verschillende projecten werkt. Je krijgt van ons:
– Een arbeidscontract voor 36- 40 uur per week;
– Salaris op basis van ervaring en opleiding;
– Een prettige werkomgeving in een klein en gezellig team;
– Wanneer het van beide kanten bevalt, is er uitzicht op een vast dienstverband.

Soort dienstverband: fulltime
Parttime uren: 36 – 40 uur per week

Ben je geïnteresseerd?

Wil je graag deel uitmaken van ons team? Stuur dan jouw motivatie en CV naar Corina Kloens: info@kloens.nl.

Heb je nog vragen? Neem dan telefonisch contact op via 06 20 25 05 43.